FTX kriptoderivatīvu birža ieguvusi reklāmas laiku finālspēles laikā par NFL čempiona titulu – Super Bowl
FTX kriptoderivatīvu birža ieguvusi reklāmas laiku finālspēles laikā par NFL čempiona titulu ( Super Bowl ). Par to raksta Bloomberg.
Spēle notiks 2022. gada 13. februārī Inglvudā, Kalifornijā. Super Bowl ir gada augstākā reitinga programma amerikāņu televīzijā, un iepriekšējai spēlei bija aptuveni 96 miljoni televīzijas skatītāju.
FTX is seeking an advertising touchdown. The crypto exchange has purchased an ad for this year's Super Bowl — the crown jewel of sorts in its push to corner the sports sponsorship arena https://t.co/bSu8v8ilzO
— Bloomberg (@business) October 26, 2021
“Of course we’re doing the Super Bowl thing. Would you really expect us not to?” asked Sam Bankman-Fried (@SBF_FTX), regarding @FTX_Official’s decision to run an ad in next year’s game.
By @elitanjournohttps://t.co/OgOft4ldmt
— CoinDesk (@CoinDesk) October 26, 2021
© 2021 The Bitcoin Foundation Latvia